Ułatwiamy
Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych
W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Kowalu umożliwia klientom indywidualnym oraz przedsiębiorcom odłożenie terminu spłaty pełnych rat kapitałowo-odsetkowych kredytu o 6 miesięcy - maksymalnie do 30 września 2020 roku.
Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z wybraną placówką Banku oraz przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku - wnioski@bskowal.pl .
Wniosek o zawieszenie spłat zobowiązań - klient indywidualny
Wniosek o zawieszenie spłat zobowiązań - klient instytucjonalny
Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.
Telefony kontaktowe:
Oddział Kowal telefon : 54 284 22 03
Oddział Baruchowo telefon : 54 284 56 21
Oddział Choceń telefon : 54 284 65 57
Oddział Czerniewice telefon : 54 284 22 29
Oddział Koneck telefon : 54 272 20 13
Oddział Lubień Kujawski telefon : 54 284 30 64, 54 284 30 12
Oddział Szpetal Górny telefon : 54 237 12 01
|
Adres e-mail: wnioski@bskowal.pl
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że zasady zawarte w dokumencie „Stanowiska banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego” prowadzony pod patronatem Związku Banków Polskich, zostały wydłużone do 30 września 2020r. w związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2.
Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.
Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.
- Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?
- Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?
Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient.
Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 września 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 września 2020 r.