Bank Spółdzielczy w Kowalu - logo

Ułatwiamy

Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Kowalu umożliwia klientom indywidualnym oraz przedsiębiorcom odłożenie terminu spłaty pełnych rat kapitałowo-odsetkowych kredytu o 6 miesięcy - maksymalnie do 30 września 2020 roku.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z wybraną placówką Banku oraz przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku -  wnioski@bskowal.pl .

Wniosek o zawieszenie spłat zobowiązań -  klient indywidualny

Wniosek o zawieszenie spłat zobowiązań - klient instytucjonalny

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.

Telefony kontaktowe:

Oddział Kowal  telefon :  54 284 22 03

Oddział Baruchowo    telefon :  54 284 56 21

Oddział Choceń telefon :  54 284 65 57

Oddział Czerniewice telefon :  54 284 22 29

Oddział Koneck  telefon :  54 272 20 13

Oddział Lubień Kujawski  telefon :  54 284 30 64, 54 284 30 12 

Oddział Szpetal Górny  telefon :  54 237 12 01

 

Adres e-mail: wnioski@bskowal.pl

 

 

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że zasady zawarte w dokumencie  „Stanowiska banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego”  prowadzony pod patronatem Związku Banków Polskich,  zostały wydłużone do 30 września 2020r.  w związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2.

Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.

 

Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.

 

  • Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?
  • Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?

 

Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient.

 

Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 września 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 września 2020 r.