Menu
Polecamy
2021-01-12

Narzędzia pomocowe od 18-01-2021 do 31-03-2021

Utrzymująca się pandemia koronawirusa dotyka nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) reaktywował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania kolejnych narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.

Stanowisko banków polskich wypracowane w tej sprawie pod patronatem Związku Banków Polskich, tj. moratorium pozaustawowe, prezentujemy Państu pod linkiem moratorium.

Informacja prasowa w sprawie zmian do moratorium pozaustawowego pod linkiem informacja

Obejmuje ono dalsze narzędzia pomocowe udzielane od 18 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy – także klienci SGB-Banku SA obraz Banków Spółdzielczych SGB, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek do 15 marca 2021, tak, aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 roku

 

 

Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Kowalu umożliwia klientom instytucjonalnym odroczenie spłat kredytu, zgodnie z wnioskiem klienta, na wskazany przez niego okres, wynoszący:

  • maksymalnie 3 miesiące dla klientów, którzy skorzystali już z odroczenia w okresie epidemii na podstawie wcześniejszego moratorium;
  • maksymalnie 6 miesięcy dla klientów, którzy nie skorzystali z odroczenia w okresie epidemii na podstawie wcześniejszego moratorium.

 

Narzędzia pomocowe udzielane są od 18 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r., przy czym maksymalny termin składania wniosków wynosi do 15 marca 2021, tak, aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 roku.

 

Instrumenty pomocowe są dostępne dla wszystkich przedsiębiorców uprawnionych do świadczeń z Tarczy Finansowej PFR 2.0  (z rozszerzeniem na przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie wynajmu powierzchni w obiektach handlowych lub usługowych, w tym  parkach  handlowych, o powierzchni sprzedaży lub świadczenia usług powyżej 2000 m2).

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z wybraną placówką Banku oraz przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku -  wnioski@bskowal.pl .

Wniosek o zawieszenie spłat zobowiązań -  klient instytucjonalny

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.

Telefony kontaktowe:

Oddział Kowal  telefon :  54 284 22 03

Oddział Baruchowo    telefon :  54 284 56 21

Oddział Choceń telefon :  54 284 65 57

Oddział Czerniewice telefon :  54 284 22 29

Oddział Koneck  telefon :  54 272 20 13

Oddział Lubień Kujawski  telefon :  54 284 30 64, 54 284 30 12 

Oddział Szpetal Górny  telefon :  54 237 12 01

 Adres e-mail: wnioski@bskowal.pl