Przelew na telefon BLIK
Właśnie wprowadziliśmy nową usługę w aplikacji mobilnej SGB Mobile - przelewy na telefon BLIK.
Już teraz możesz przekazać pieniądze innym użytkownikom natychmiastowo, przez 7 dni w tygodniu (również w weekendy i święta), bez znajomości numeru rachunku bankowego!
Usługa działa dla klientów wszystkich banków wspierających płatność BLIK na telefon (nieważne w którym banku odbiorca posiada rachunek).
Przelew na telefon BLIK jest bezpłatny.
Jak wysłać przelew?
Aby zrobić przelew wystarczy wpisać numer telefonu odbiorcy w aplikacji lub wybrać go z listy kontaktów (odbiorca musi mieć zarejestrowany numer telefonu w usłudze „Przelew na telefon BLIK”).
W celu wybrania numeru z listy kontaktów należy udzielić zgody w aplikacji SGB Mobile na dostęp do kontaktów.
Limit jednorazowy dla przelewu wynosi 500,00 zł.
Jak odebrać przelew?
Wystarczy, że jednorazowo zarejestrujesz swój numer telefonu w usłudze „Przelew na telefon BLIK”. Rejestracji numeru dokonasz w łatwy sposób za pomocą aplikacji SGB Mobile.
Rejestracja numeru telefonu w usłudze „Przelew na telefon BLIK”
- W aplikacji SGB Mobile wybierz z dolnego menu ‘Profil’.
- Następnie wybierz ‘Ustawienia BLIK’ i ‘Zarejestruj numer telefonu do odbierania „Przelewów na telefon BLIK”’.
- Następnie wprowadź swój numer telefonu komórkowego i potwierdź.
- Podaj kod z SMS’a i gotowe!
Zarejestrowany w usłudze numer telefonu w każdej chwili możesz usunąć w aplikacji SGB Mobile.