Visa Mobile
Płać kartą Visa w internecie łatwo i bezpiecznie.
Bez numeru karty, daty ważności i CVV2. Wpisujesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzasz płatność w aplikacji.
Co to jest Visa Mobile?
Visa Mobile to nowy sposób płatności kartami Visa w internecie – bezpieczny, innowacyjny i intuicyjny. Kiedy płacisz Visa Mobile, nie musisz podawać numeru karty, jej daty ważności i kodu CVV2. Wystarczy, że na stronie internetowej, na której dokonujesz zakupów, wpiszesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzisz płatność w aplikacji Visa Mobile.
Gdzie mogę płacić Visa Mobile?
Visa Mobile zapłacisz w sklepach internetowych, które udostępniają taką możliwość. Jest ich coraz więcej! Lista wybranych sklepów dostępna jest tutaj
Po co Visa Mobile, jeśli mogę zapłacić kartą?
Usługa powstała, aby ułatwić i przyspieszyć zakupy online. Dzięki niej nie musisz za każdy razem podawać wszystkich danych karty – dlatego cały proces przebiega tak szybko.
Transakcje Visa Mobile dodatkowo są chronione możliwością skorzystania z procedury chargeback. Procedura ta oznacza, że bank płacącego może próbować odzyskać od sprzedawcy pieniądze za wadliwe albo niedostarczone zakupy opłacone kartą Visa.
W jaki sposób mogę aktywować Visa Mobile?
- w aplkacji SGB Mobile
Masz już aplikację SGB Mobile, a Twoja karta Visa jest aktywna
- Na szczegółach wybranej karty kliknij przycisk Więcej akcji.
- Z rozwijanej listy wybierz opcję Aktywuj płatności Visa Mobile dla tej karty.
- Podaj adres e-mail, zapoznaj się z „Regulaminem dodawania i użytkowania kart SGB w ramach korzystania z usługi Visa Mobile”, „Warunkami usługi Visa Solution” oraz „Polityką prywatności Visa” i zaakceptuj wymagane zgody. Możesz tu również ustawić aplikację SGB Mobile jako domyślną dla płatności Visa Mobile.
- Zatwierdź operację PIN-em do aplikacji.
- Potwierdź swój e-mail kodem autoryzacyjnym otrzymanym od Visa na wskazany adres e-mail.
- Usługa płatności Visa Mobile została aktywowana.
- w aplkacji Visa Mobile
- Pobierz aplikację Visa Mobile na swój telefon ze sklepu Google Play lub App Store.
- Postępuj zgodnie z komunikatami w aplikacji, aby założyć i aktywować konto Visa Mobile:
- podaj i potwierdź swój adres e-mail oraz ustaw hasło do konta Visa Mobile,
- podaj i potwierdź swój numer telefonu (ten numer będziesz podawać przy płatności Visa Mobile w sklepie internetowym)
- ustaw PIN, którym będziesz logować się do aplikacji Visa Mobile (możesz też ustawić logowanie przy użyciu biometrii).
- Podaj wszystkie wymagane dane karty – to jedyny raz, kiedy musisz to zrobić. Możesz dodać kilka kart do konta Visa Mobile. Jeżeli nie chcesz tego robić teraz, możesz je dodać w każdej chwili w aplikacji Visa Mobile.
- Aktywuj kartę w aplikacji kodem SMS, który dostaniesz na numer telefonu powiązany z kartą w banku (UWAGA: może to być inny numer niż ten, który masz przypisany do konta Visa Mobile i który będziesz podawać podczas płatności Visa Mobile).
Do karty nie jest jeszcze przypisany żaden numer? Skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią CallCenter, aby go dodać.
Jak zapłacę Visa Mobile?
- Na stronie sklepu internetowego zatwierdź swój koszyk i przejdź do płatności.
- Wybierz metodę płatności – szukaj logo Visa Mobile:
- W kolejnym kroku podaj swój numer telefonu, wcześniej dodany do konta Visa Mobile.
- Zatwierdź płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile na telefonie.
Kiedy płacisz w sieci, zawsze dokładnie sprawdzaj dane transakcji – zobaczysz je na etapie akceptacji płatności. W razie jakichkolwiek podejrzeń, odrzuć ją w aplikacji Visa Mobile i skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią CallCenter.
Konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
- 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).