Bank Spółdzielczy w Kowalu - logo

Visa Mobile

 

Płać kartą Visa w internecie łatwo i bezpiecznie.

Bez numeru karty, daty ważności i CVV2. Wpisujesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzasz płatność w aplikacji.

 

Co to jest Visa Mobile?

Visa Mobile to nowy sposób płatności kartami Visa w internecie – bezpieczny, innowacyjny i intuicyjny. Kiedy płacisz Visa Mobile, nie musisz podawać numeru karty, jej daty ważności i kodu CVV2. Wystarczy, że na stronie internetowej, na której dokonujesz zakupów, wpiszesz swój numer telefonu przypisany do karty w Visa Mobile i potwierdzisz płatność w aplikacji Visa Mobile.

 

 

Gdzie mogę płacić Visa Mobile?

 

Visa Mobile zapłacisz w sklepach internetowych, które udostępniają taką możliwość. Jest ich coraz więcej! Lista wybranych sklepów dostępna jest tutaj

 

Po co Visa Mobile, jeśli mogę zapłacić kartą?

 

Usługa powstała, aby ułatwić i przyspieszyć zakupy online. Dzięki niej nie musisz za każdy razem podawać wszystkich danych karty – dlatego cały proces przebiega tak szybko.

 

Transakcje Visa Mobile dodatkowo są chronione możliwością skorzystania z procedury chargeback. Procedura ta oznacza, że bank płacącego może próbować odzyskać od sprzedawcy pieniądze za wadliwe albo niedostarczone zakupy opłacone kartą Visa.

 

W jaki sposób mogę aktywować Visa Mobile?

 

 - w aplkacji  SGB Mobile 

Masz już aplikację SGB Mobile, a Twoja karta Visa jest aktywna 

  • Na szczegółach wybranej karty kliknij przycisk Więcej akcji.
  • Z rozwijanej listy wybierz opcję Aktywuj płatności Visa Mobile dla tej karty.
  • Podaj adres e-mail, zapoznaj się z „Regulaminem dodawania i użytkowania kart SGB w ramach korzystania z usługi Visa Mobile”, „Warunkami usługi Visa Solution” oraz „Polityką prywatności Visa” i zaakceptuj wymagane zgody. Możesz tu również ustawić aplikację SGB Mobile jako domyślną dla płatności Visa Mobile.
  • Zatwierdź operację PIN-em do aplikacji.
  • Potwierdź swój e-mail kodem autoryzacyjnym otrzymanym od Visa na wskazany adres e-mail.
  • Usługa płatności Visa Mobile została aktywowana.

 

 - w aplkacji  Visa Mobile

  • Pobierz aplikację Visa Mobile na swój telefon ze sklepu Google Play lub App Store.

    

 

  • Postępuj zgodnie z komunikatami w aplikacji, aby założyć i aktywować konto Visa Mobile:
    • podaj i potwierdź swój adres e-mail oraz ustaw hasło do konta Visa Mobile,
    • podaj i potwierdź swój numer telefonu (ten numer będziesz podawać przy płatności Visa Mobile w sklepie internetowym)
    • ustaw PIN, którym będziesz logować się do aplikacji Visa Mobile (możesz też ustawić logowanie przy użyciu biometrii).
  • Podaj wszystkie wymagane dane karty – to jedyny raz, kiedy musisz to zrobić. Możesz dodać kilka kart do konta Visa Mobile. Jeżeli nie chcesz tego robić teraz, możesz je dodać w każdej chwili w aplikacji Visa Mobile.
  • Aktywuj kartę w aplikacji kodem SMS, który dostaniesz na numer telefonu powiązany z kartą w banku (UWAGA: może to być inny numer niż ten, który masz przypisany do konta Visa Mobile i który będziesz podawać podczas płatności Visa Mobile).

Do karty nie jest jeszcze przypisany żaden numer? Skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią CallCenter, aby go dodać.

 

 

Jak zapłacę Visa Mobile?

  • Na stronie sklepu internetowego zatwierdź swój koszyk i przejdź do płatności.
  • Wybierz metodę płatności – szukaj logo Visa Mobile:

  • W kolejnym kroku podaj swój numer telefonu, wcześniej dodany do konta Visa Mobile.
  • Zatwierdź płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile na telefonie.

 

Kiedy płacisz w sieci, zawsze dokładnie sprawdzaj dane transakcji – zobaczysz je na etapie akceptacji płatności. W razie jakichkolwiek podejrzeń, odrzuć ją w aplikacji Visa Mobile i skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią CallCenter.

 

Konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).