Bank internetowy
Bank internetowy kierowany jest do klientów naszego banku, którzy pragną mieć dostęp do rachunku 24 godziny na dobę poprzez sieć Internet oraz sieć telefonii komórkowej. Za pomocą tych usług klienci bankowości elektronicznej będą mogli dokonywanie prawie wszystkich operacji dostępnych w tradycyjnej jednostce banku. Usługa bankowości elektronicznej umożliwia szybki dostęp do konta z wykorzystaniem komputera PC, smartfona, tabletu za pomocą telefonu komórkowego i usługi SMS. Zastosowanie najnowszych technologii zabezpieczeń jest gwarantem bezpieczeństwa i jednoznaczności państwa transakcji
Udostępnione funkcje:
- sprawdzanie stanu rachunku
- podgląd, pobranie i eksport do zewnętrznego systemu ksiegowego historii rachunku
- pobieranie i eksport do zewnętrznego systemu ksiegowego wyciągów
- sprawdzanie aktualnego oprocentowania rachunku
- realizacja przelewów (Elixir, Płatności natychmiastowe - Ekspress Elixir, Sorbnet)
- realizacje zleceń stałych
- e-wnioski Rodzina 800+ , Dobry Star 300+ lub Rodzinny Kapitał Opiekuńczy
- e-wnioski PFR
- SGB ID - Profil zaufany
- realizację przelewów odroczonych
- doładowanie kart telefonów komórkowych
- usługa szybkich płatności PayByNet
- pakiet bezpieczeństwa
- możliwość importu transakcji z zewnętrznych systemów księgowych
- możliwośc prowadzenia rachunków wirtualnych -klienci naszego Banku mogą mieć wiele indywidualnych rachunków dla własnych klientów ( dotyczy SGB24 BIZNES )
- możliwość eksportu transakcji z rachunków wirtualnych do zewnętrznego systemu ksiegowego ( dotyczy SGB24 BIZNES )
Korzystaj z usług :
- z aplikacji SGB Mobile
- z usług mobilnych
Instrukcja korzystania z Token SGB
Przewodnik dla klienta - SGB24
Przewodnik dla klienta - SGB24 BIZNES
Struktura plików import/eksport - SGB24/ SGB24 BIZNES