BLIK
BLIK to usługa dzięki której zapłacisz w internecie, w sklepie, wypłacisz pieniądze z bankomatu, kupisz bilety do kina, prześlesz pieniądze na inny telefon bez znajomości konta odbiorcy (tylko w aplikacji SGB Mobile). Dostęp do usługi poprzez aplikację:
SGB Mobile - dla klientów indywidualnych
Portfel SGB - dla klientów instytucjonalnych.
Jak korzystać z BLIK ?
w bankomacie wybierz BLIK wpisz jednorazowy kod wygenerowany w SGB Mobile lub Portfel SGB i zatwierdź go PIN-em na smartfonie,
w sklepie internetowym wybierz płatność BLIK wpisz jednorazowy kod wygenerowany w SGB Mobile lub Portfel SGB i zatwierdź go PIN-em na smartfonie,
w sklepie stacjonarnym poinformuj sprzedawcę o płatnosci BLIK wpisz jednorazowy kod wygenerowany w SGB Mobile lub Portfel SGB i zatwierdź go PIN-em na smartfonie.
wyślij lub odbierz przelew na telefon w SGB Mobile wybierz BLIK -> Przelew na telefon BLIK , wpisz numer telefonu lub wybierz z kontaktów i zatwierdź go PIN-em.
Jak zainstalować, uruchomić BLIK ?
Jeżeli posiadasz aplikację SGB Mobile lub Portfel SGB to BLIK jest już jej częścią.
Dla Portfel SGB musisz udać się do najbliższej pacówki banku i wyrazić zgodę na BLIK lub złożyć elektroniczny wniosek w SGB24 ( menu -> ZAPYTANIA I WNIOSKI->ZŁÓŻ->Wniosek o BLIK ). W banku otrzymasz identyfikator BLIK -16 cyfrowy kod lub w SGB24 ( w polu komentarz ), który należy wprowadzić w aplikacji Portfel SGB w sekcji BLIK. Po prawidłowym procesie autoryzacji możesz cieszyć się z usługi.
Jeżeli nie posiadasz aplikacji Portfel SGB to najpierw musisz ją zainstalować, sparować kartę a następnie udać sie do najbliższej palcówki banku celem uzyskania identyfikatora BLIK.
Ile kosztuje BLIK ?
Nic nie płacisz to usługa darmowa.
Wypłacaj za darmo w każdym bankomacie w całej Polsce.
Przelew na telefon BLIK jest bezpłatny.